CRONICA RONDA3 – (24-01-2015) SEGUNDA D
SEGUNDA D
CXF – LA MARINA 0.5 – JORGE CUÑA 3.5
Resultado doloroso que oculta el equlibrio de juego entre ambos equipos.
Se enfrentaba nuestro representante, como uno de los equipos veteranos del club en la categoría, a un equipo del club Karpov, antaño uno de los más fuertes de Galicia y que no atraviesa su mejor momento. Sus jugadores, también vete-ranos, eran viejos conocidos.
La primera partida en acabar, se disputó en el 2º tablero. En él, Quique Lago se enfrentaba a Gonzalo Saavedra; Qui-que -que llevaba dos victorias en las dos rondas anteriores- salió de la apertura en posición inferior, sufriendo el acoso, incisivo, de la pareja de alfiles de su rival sobre el enroque; en un ataque que pareció imparable, Gonzalo lo finalizó con buena técnica.
A continuación, en la 3ª mesa Suso Losada se enfrentaba en una partida igualda ante Rafael Bouzas. La posición estaba muy bloqueada, tal vez con mejor posición para Suso, y ambos rivales acordaron las tablas. Posteriormente, en vista de la marcha del encuentro, Suso se lamentaba de esta decisión, pero lo cierto es que la partida no estaba clara y arriesgar a abrirla conllevaba correr un riesgo importante.
En la tercera mesa, Antonio Jerez, con negras, jugaba ante Jacobo de la Cruz. Antonio logró una ventaja de calidad, por mayor iniciativa de su rival. Una imprecisión en una posición delicada propició un fuerte ataque, con sacrificios incluídos de Jacobo que, aunque posiblemente fuera defendible, no lo era fácil y debió ceder su partida.
La última partida en acabar se jugaba en el primer tablero. En él, Alexis, que en su regreso al club estaba imbatido en la primera mesa, se enfrentaba a un “perro viejo” muy conocido en el club, un jugador de buena técnica difícil de batir, Santiago Argibay. En una posición igualada, Alexis logra un peón de ventaja pero a cambio Santiago logra una penetración mortal con sus piezas mayores en la octava fila, con mate imparable, debiendo inclinar su rey.
Ha sido una pena, porque el encuentro ha sido más igualado de lo que denota el marcador, pero así es este deporte y hay que aceptarlo, lo que da un día lo quita otro.
La crónica, a cargo de: ROBERTO VIDAL
SEGUNDA D
BERPAMAR -GESTION COMUNIDADES – MARIN C 3.5 – CXF – DEPORTES RODAS 0.5
Un equipo veterano que no está teniendo suerte en el comienzo de la competición.
Na terceira xornada visitamos Marín, con ganas de demostrar que o da semana pasada fora un accidente. Con esa idea emprendi-mos a viaxe Xurxo, Bouzas Collazo, Wenceslao i Evaristo, que subeu de terceira para votarnos unha man.
O local de xogo está emplazado na chamada Finca de Briz, un espacio natural fermoso, moi ben acondicionado, no que se pode facer unha ruta a pé chadada “A ruta dos sentidos”, cousa que tivemos que deixar para outro día, pois neste tempo logo se fai noite. Pero voltando o xadrez, decir que realmente voltamos sentidos, ou máis ben doidos por como foron os acontecementos durante a tarde. A xornada comenzou con algún retraso e o equipo local alineou a Ramón Moreira, José Luis Louzao, Ramón Otero e Víctor Santiago.
As partidas íanse desenvolvendo de maneira tranquila, sin sobresaltos e con lixeiras ventaxas para os nosos intereses. No primeiro taboleiro Xurxo defendeuse coa eslava, cun xogo moi restrinxido en canto o espacio, pero tiña todo controlado, incluso cando rom-peu obtivo unha lixeira ventaxa. No segundo taboleiro xogouse unha Inglesa, de forma tranquila, con mellor posición das blancas e con boa defensa por parte das negras. No terceiro, tamén se xogou unha Inglesa, que Wenceslao respostou de maneira simétrica, conseguindo mellor posición pola maior actividade dos seus alfís. E por último, no cuarto taboleiro Evaristo enfrontouse a unha Siciliana, na que despois de algún susto inicial, consigue unha ventaxa que se antoxaba definitiva.
Pero pouco despois das oito chegou a hecatombe, primeiro no segundo taboleiro, nunha posición tranquila, na que as blancas parecían ter todo controlado as negras encontraron unha convinación na que gañaban Dama por Torre con cal obtuveron a ren-dición blanca. Pouco despois Evaristo perdía por tempo nunha posición que de non ser polo reloxo debería gañar sin problemas. A continuación Xurxo, que despois de ofrecer varias veces tablas e ser rechazadas por Moreiras, cometia un erro por premuras de tempo que lle custaba a partida. E por último e tamén por apuros de tempo, Wenceslao simplificou o xogo, cambiando pezas activas del por pezas pasivas do contrario e chegando a un final de tablas. En fin un mal día que esperamos compensar para a semana.
La crónica, a cargo de: F. JAVIER BOUZAS COLLAZO
Sigue estos equipos en directo en: http://www.cxfontecarmoa.com/liga2015